ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Είχατε ποτέ εμπειρία στο ίντερνετ μάρκετινγκ *
Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας σας; *
Π.χ. Προώθηση παραδοσιακών προϊόντων στην Ευρώπη
Για ποιο λόγο θέλετε να κάνετε διαφήμιση; *
Π.χ. Αύξηση επισκεψιμότητας, Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας ιστότοπου, Μέτρηση αξιόλογων ενεργειών(Π.χ. Αγορά ενός προϊόντος, συμπλήρωση της φόρμας εγγραφή σε ενημερωτικά δελτία, κάτι άλλο);
Σε ποια προϊόντα/υπηρεσίες σκέφτεστε να επικεντρώσετε την καμπάνια σας; *
Να αναφερθεί και η εποχικότητα αν υπάρχει. Να αναφερθούν και οι σελίδες προορισμού.
Ποιοι είναι οι πελάτες που απευθύνεστε; *
Π.χ Έλληνες - Ξένοι (Ποιες χώρες;), Χονδρική - Λιανική, Φύλλο, Ηλικία.
Ποιοι είναι οι βασικοί ανταγωνιστές; *
Την ιστοσελίδα ή την επωνυμία 2 -3 Ανταγωνιστών τουλάχιστον.
Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που θέλετε να προωθήσετε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας; *
Π.χ. Τιμή, Ποιότητα, Άμεση παράδοση-διαθεσιμότητα, Δίκτυο πωλήσεων, Κάποια προσφορά, άλλο χαρακτηριστικό;
Ποιο είναι το βασικό κριτήριο των δυνητικών πελατών για να αγοράσουν τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας; *
Π.χ. Τιμή, Μάρκα, Διαθεσιμότητα, Εμπειρία-Τεχνογνωσία, άλλο χαρακτηριστικό;
Συμπληρώστε τον διαθέσιμο μηνιαίο προϋπολογισμό σας: *
Π.χ. 500€